Einde in zicht :-(

25 juli 2017 - Nusa Dua, Indonesië

Onze voorlaatste dag in Gili T zijn we gaan snorkelen rond verschillende Gili-eilanden. Vele vissen en schildpadden stonden ons op te wachten in de zee. 'S middags gingen we lunchen op een idyllische plek in een boomhut van bamboo. In de namiddag kregen we te maken met hele hoge golven: spannend (een beetje eng), maar we hebben goed gelachen.

De laatste dag op het eiland bestond uit relaxen en wachten op de ferry.

Toen arriveerden we in Ubud, gekend voor de marktjes. Conclusie daar: we vormen een goed team om te onderhandelen! Op onszelf bezochten we ook een watertempel genaamd Saraswati.

Nog een avontuur in Ubud was 'The Monkey Forest': een regenwoud met aapjes die graag bananen eten en op je klimmen. (Sarah was bang van de grote apen). En hoewel Lotte ze eerst schattig vond, verminderde dat toen ze probeerden om haar enkelbandje op te eten.

Deze morgen namen we afscheid van de groep om dan met ons tweetjes naar een luxehotel te vertrekken in Nusa Dua. 1 woord hiervoor: WAUW! We sluiten onze geweldige reis hier in alle rust af om dan morgenavond te vertrekken. We zien jullie terug in België.

Over and out.

Sarah & Lotte

1. Oma en opa:
    25 juli 2017
    Aan alles komt een eind, mooie liedjes duren niet lang. Maar wat een fantastische reis moeten jullie beleefd hebben. Heel mooie foto's.
    Eerst nog ontspannen en dan een goeie terugvlucht gewenst.
  2. Oma Paula en opa Roland:
    25 juli 2017
    Wat een geweldige reis! jullie waren een superteam.
    Geniet nog van een laatste ontspannende dag en tot in "Vlaanderland"!
  3. Sandra:
    25 juli 2017
    Wauuuw, wauuuw!!! Schitterende foto's en leuke verhalen! Een reis om nooit te vergeten lijkt me! Geniet van jullie laatste dagen en see you soon xxx